Image

Ekoeristeen Harri Harakka TV-Spotti

Yhteistyö Kartanon ja Ekoeristeen välillä aloitettiin yhteisellä palaverilla, jossa kartoitettiin nykytila ja tavoitteet tulevaisuudessa. Aloituksen yhteydessä analysoitiin kilpailijakenttä sekä laadittiin suunnitelma lähi- ja pidemmälle tulevaisuuteen. Samalla rakennettiin realistinen budjetti markkinoinnin toteuttamiseksi.

Madmixin asiantuntijuus medioista ja niiden toimivuudesta yhdistettynä Ekoeristeen hyvin rakennettuun palvelutuotteeseen loivat hyvän pohjan yhteistyölle.

Yhteistyötä on tehty suunnitelmallisesti ja pitkäjänteisesti myös haasteet ymmärtäen. Tärkeänä perustana vuosittaiselle tekemiselle on markkinoinnin vuosikello, joka on rakennettu Ekoeristeen myyntitavoitteita tukevaksi.