Haasteena uuden tuotteen lanseeraaminen
Autotalo Laakkonen haki ratkaisua tavoittaa yritysautoasiakkaansa korona-aikana, jolloin tapahtumien järjestäminen ei ollut livenä mahdollista. Haasteena oli lanseerata uusi automalli mahdollisimman kattavasti ja tehokkaasti oikealle kohderyhmälle mielenkiintoisella viestillä.
Ensivaikutelmia Ernest Lawsonin kanssa
Skoda Octavian uuden mallin lanseeraus toteutettiin live-striiminä, johon kutsuttiin etukäteen kohderyhmää edustavat henkilöt. Tapahtuman juonsi Ernest Lawson, joka tutustui autoon katselijoiden kanssa reaaliajassa. Kartano suunnitteli, käsikirjoitti ja toteutti tapahtuman, joka lähetettiin suorana lähetyksenä YouTube-kanavan kautta.
Onnistunut tapahtumatuotanto jättää hyvän mielikuvan tuotteesta
Palaute asiakkaalta ja asiakkaan kohderyhmältä oli kiittävää ja tapahtuman toteutus sai erityisen positiivista palautetta. Tapahtuman tuottajakumppanina oli VenueFinland yhdessä Kartanon kanssa.