Toteutimme markkinointivideon ALO Finlandin etäkoulutusten markkinoinnin edistämiseksi. Pirjo Suhonen, ALO Finlandin omistaja, on kansainvälisesti tunnustettu ja arvostettu vaikuttaja koulutukseen, oppimiseen ja opettamiseen liityvissä asioissa.
Tavoitteena oli saada kustannustehokas markkinointivideo ALO Finlandin tunnettuuden lisäämiseksi. Videon käyttöalustaksi suunniteltiin sosiaalisen median kanava LinkedIn. Video sijoitettiin myös ALO Finlandin YouTube-kanavalle. Videon tärkein markkinoinnillinen tavoite oli lisätä yrityksen omistajan Pirjo Suhosen tekemisen tunnettuutta kansainvälisessä kohderyhmässä sekä luoda keskusteluyhteyksiä koulutusten ostajien kanssa ALO Finlandin tarjonnasta.
Videon kulku suunniteltiin yhdessä asiakkaan kanssa. Kuvauspaikaksi sovittiin koulutustilat, jotka tukisivat viestin sisältöä visuaalisesti. Video otettiin vastaan innostuneesti ja huomioarvo oli LinkedIn päivityksen myötä saavutettu. Päivitys sai erittäin hyvän vastaanoton ja lyhyen ajan sisällä tykkäyksiä sekä kommentteja kertyi kymmenittäin. YouTube kanavalla videota on katsottu satoja kertoja.